Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора ми пада само при минусови температури

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз не казвам че ако има конденз имате проблем с него.

    Sent from my GT-P3100 using Tapatalk
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Основната цел на вазелина е да не позволява окисляване на клемите, знаете колко е неприятно
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Има едно реле в ICS-а, което понякога не изключва, както е редно, вероятно поради намагнитена котва.
        За да разбереш дали е от това, вечерта извади предпазител F4 (15 амперов) на най-горния ред най-десния в таблото под волана и виж как ще е ситуацията на сутринта.
        И това не е, ще ходи на ремонт.
        166, 2.4 JTD'00

        Comment


        • #19
          Първо трябва да се докаже наличието на утечка, като се премери консумацията при покой и ако има такава над 80 mA, трябва да се локализира токовия кръг, респективно консуматора и причината.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Има едно реле в ICS-а, което понякога не изключва, както е редно, вероятно поради намагнитена котва.
            За да разбереш дали е от това, вечерта извади предпазител F4 (15 амперов) на най-горния ред най-десния в таблото под волана и виж как ще е ситуацията на сутринта.
            Весела коледа на всички!
            Колега в крайна сметка се оказа точно това (първия път като бях извадил предпазителя, бях забравил плафоните включени ). Сега ако кажеш кое е релето и откъде да го намеря, цена няма да имаш
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
              Весела коледа на всички!
              Колега в крайна сметка се оказа точно това (първия път като бях извадил предпазителя, бях забравил плафоните включени ). Сега ако кажеш кое е релето и откъде да го намеря, цена няма да имаш
              Не мога да намеря снимки, тъй че карам по спомени.
              Релето се намира в най-горния блок на ICS-а (аудио - модула) Монтирано е близо до задния панел - кръгло и кафяво на цвят. Няма други релета там, тъй че следва лесно да го локализираш.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Не мога да намеря снимки, тъй че карам по спомени.
                Релето се намира в най-горния блок на ICS-а (аудио - модула) Монтирано е близо до задния панел - кръгло и кафяво на цвят. Няма други релета там, тъй че следва лесно да го локализираш.
                Ок, мерси, намира ли се по специализираните магазини?
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                  Ок, мерси, намира ли се по специализираните магазини?
                  Твърде вероятно е да го намериш. Но и винаги може да се сложи добър заместител.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Сега намерих време да се занимавам с тоя проблем. Колега Ecotronic да те питам дали релето е това долу в средата
                    https://imagizer.imageshack.us/v2/66...0/600/72si.jpg

                    166, 2.4 JTD'00

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                      Сега намерих време да се занимавам с тоя проблем. Колега Ecotronic да те питам дали релето е това долу в средата
                      https://imagizer.imageshack.us/v2/66...0/600/72si.jpg

                      Струва ми се, че не е то. Имам спомени, че релето е на горната платка. Може ли да и цъкнеш една снимка?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Струва ми се, че не е то. Имам спомени, че релето е на горната платка. Може ли да и цъкнеш една снимка?
                        Ще го снимам, но по-скоро не е в горната платка. Аз поне не видях там да има реле.
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment


                        • #27
                          Точно това реле се оказа (оранжевото). Сменено е и проблема е решен. Мерси за помощта
                          166, 2.4 JTD'00

                          Comment


                          • #28
                            Колега а с какво го смени - същото второ ръка или заместител (ако да какъв) ?
                            И има ли вариант да се провери самото реле дали е здраво без да чакам да се застуди пак - мерене на съпротивления, пускане на тоци и т.н. ?
                            И последен въпрос - за какво изобщо служи това реле. Извадих F4 бушона и не намирам нещо, което да не ми работи по музиката и ICS-а та ми стана интересно
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
                              Колега а с какво го смени - същото второ ръка или заместител (ако да какъв) ?
                              И има ли вариант да се провери самото реле дали е здраво без да чакам да се застуди пак - мерене на съпротивления, пускане на тоци и т.н. ?
                              И последен въпрос - за какво изобщо служи това реле. Извадих F4 бушона и не намирам нещо, което да не ми работи по музиката и ICS-а та ми стана интересно
                              Без F4 радиото работи ли ти, когато ключът не е завъртян на позиция?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Мисля че да, ще го проверя пак за всеки случай.
                                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                                Comment

                                Working...
                                X